Requiem For a Dream

Wednesday, November 30, 2005

哈哈哈!

我估唔到我識左幾年,由做 net friend 開始講心事,之後發展到情侶關係,一直表現得最信任我,一直以黎我最愛最緊張既人會講 D 咁過份,咁冇品既說話。咩叫人性醜惡,咩叫擘大眼講大話,咩叫反轉豬肚,完全表現晒出黎。我根本唔可能相信一個人可以對得住自己良心講 D 咁既野。錯誤訊息?一廂情願?哈哈無條件盡心盡力去幫你借錢俾你個陣就 I love you I love you,宜家書唔駛讀錢又唔需要就係一廂情願既小動作!?係邊個自己廿四小時前先係電話同我講愛我?係邊個求我唔好憎佢?係邊個話同我一齊每一刻都好幸福?係邊個話過最想同我一齊生 活?係邊個話過好愛我會為左我放棄佢男朋友?係邊個話有超過 3/4 既心都係我到?你同我仲發生過講過 D 乜我都廢事係度講,我唔想演變到互揭瘡疤,唔想段關係終止得咁醜陋。但今晚咁既野你都講得出,真係要俾個叻你!

我今日終於睇清楚你... 我居然為你做左咁多野... 不過我話過唔會後悔就唔會後悔... 係我係小朋友,至少我仲有愛仲有品格,唔似你個良心腐壞得咁緊要。

喂 Kathy 快 D 借本 Why Men Love Bitches 俾我。

1 Comments:

Post a Comment

<< Home