Requiem For a Dream

Thursday, November 24, 2005

My Baby

Lets make our remaining days the happiest times of our lives okay? Okay. I really really want to spend at least one saturday night with you... :)

今次我地有緣無份,雖然好多際遇上、性格上既巧合都做就我地,但就係時間上出左問題... 如果我地係有緣既,或者將來上天會憐憫我再俾幾會我地從頭開始過... 係咪?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home